EN UVANLIG LØRDAG!

Categories HVERDAG

God Lørdagskveld! Hvordan har dere det i dag? Lørdagenskvelden går snart mot slutten, og jeg har skikkelig søndagsfølelse, dere! Denne lørdagen har jeg tatt avslappning på et nytt nivå for både meg og kjæresten min. Soving har blitt byttet ut med Wii Sport. Vi har hatt noen fine timer foran tv-skjermen denne lørdagen, samtidig som det har vært en veldig koselig lørdag vi har hatt, dere! Jeg skal være ærlig med dere, å fortelle at det har vært helt fantastisk å endelig være med min kjære etter fine dager i Køben ♥

  

Senere i kveld skal jeg på arbeid på Hotel Neptun siden vi har et danseband denne fine lørdagen som heter listen to the band! ♥ Det blir å finne sengen med en gang jeg kommer hjem fra jobb, ettersom vi skal på badeland imorgen sammen med tantegullet ♥ 

HÅPER ALLE FÅR EN FIN LØRDAGSKVELD!
♥ VI SNAKKES, MINE FINE LESERE ♥

4 kommentarer

4 thoughts on “EN UVANLIG LØRDAG!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *