SISTE DAGEN I KØBENHAVN!

Categories HVERDAG

For en deilig torsdag dette har vært dere! Dagen startet tidlig her i København, siden klassen skulle avslutte denne klasseturen med en besøk på profesjonshøgskolen for pedagogutdanning her i Danmark. Vi fikk lære en del om den type utdanning her og fikk også vite at når studentene er i praksis her, får de lønnet arbeid av arbeidsgiver i barnehagen! Etter vi var ferdig på høgskolen, tok vi bussen tilbake til København, siden skolen låg ca. 20 minutter unna med kollektiv transport.  

Jeg og Karianne var på vår siste shoppingrunde her, og vi tok turen innom strøget – der New Yorker var en favoritt. Jeg fikk kjøpt meg noe som jeg selv ville legge til i garderoben, og jeg fikk kjøpt en liten gave de minste tantebarna mine ? Vi spiste også en deilig pastarett på Mamma Rosa idag, og jeg er flink til å sende pappa bilder av mat, så han tror nok sikkert at det bare er det jeg gjør her borte. Vi var også en tur innom Michael Kors butikken som ligger i strøget, og damene som jobber der var utrolig hyggelige, vi fikk servert champanje og det ble utvekslet ord både på norsk, dansk og svensk. Senere i kveld blir det en tur på restauranten TGIF Fridays med klassen som en avsluttning på denne fine klasseturen sammen med barnehagelærer studentene. 

HVA HAR DERE GJORT PÅ I DAG? 

7 kommentarer

7 thoughts on “SISTE DAGEN I KØBENHAVN!

  1. Så kult at dere fikk servert champagne i Michael Kors butikken! koselig med både shopping og TGIF. De har sååå god mat der ;3
    I går var jeg en tur på senteret med kusinen min, før jeg fikk overnattingsbesøk av kjæresten min<3

  2. Henriette Celin: Ja, var utrolig og de var skikkelig service innstilte og vennlige mot oss. Ja, de serverte kjempe god mat, og jeg hadde aldri vært på TGIF tidligere så det var nytt og et minne verdig. Så koselig at du fikk overnattingsbesøk av kjæresten din, min kommer nå snart.

  3. SV: Å, såpass. Herlig da 😀
    Ja, det var kjempe koselig. Bare kjedelig han må dra i dag. Men, han skal være med meg og familien på fjellet fra onsdag til lørdag da 😉
    Kos deg med kjæresten din ^^

  4. Henriette Celin: Så koselig at han skal være med på fjellet sammen med familien din fra onsdag til lørdag. Jeg og kjæresten skal ta inn på hotell fra mandag til torsdag, for å pleie forholdet.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *