EN DAG I KØBENHAVN!

Categories HVERDAG

Hei dere! Dagen har vært lang, og vi har brukt dagen på å besøke den siste barnehagen på denne turen. Jeg kan si at jeg syns det var mer spennende og lærerikt i denne barnehagen, kanskje fordi informanten var norsk? Dagen startet fantastisk og vi gikk til barnehagen idag, været var helt perfekt til en så tidlig start på dagen. Senere på dagen gikk vi gjennom en kirkegård, og oppsøkte graven til H.C Andersen. Vi dro mot Generator igjen for avslappning før felles samling senere på kvelden. Vi gikk for en enkel lunsj og kjøpte litt mat på 7eleven. 

Senere på kvelden ble det til at lærerene spanderte pizza, og den smakte utrolig godt! Vi hadde en god og fantastisk hyggestund sammen med alle i klassen. Jeg føler at vi har blitt mer sammen spleiset, spesielt etter denne turen. Nå skal jeg legge meg, siden vi skal tidlig opp igjen i morgen for et “universitetsbesøk” og litt shopping står for tur. Det er også siste dagen vår i Danmark for denne gang.

Håper virkelig vi får sove i kveld også, og det er så mange på hostelet her som befinner seg i gangene, springer rundt, banker på dørene og roper i gangene. Har de ikke hørt om kveldsro? GOD NATT!

3 kommentarer

3 thoughts on “EN DAG I KØBENHAVN!

  1. Huffda,lykke til med å sove inatt da … er unødvendig oppførsel på sånne som springer og roper i gangene … og ikke minst banke på dørene !??!? herlighet..
    Kos dere hvertfall!! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *