EN TUR TIL ODENSE

Categories HVERDAG

Hei kjære dere! Denne dagen har vært den lengste dagen på studieturen, siden vi reiste til Odense med tog som tok ca. 2 timer. Vi besøkte barnehagene og vuggestuene som lærerene hadde avtalt med, og jeg må legge til at det virket spennende og lærerikt. Spesielt det å lære og oppleve hvordan andre barnehager er iforhold til barnehagene hjemme i Norge. Jeg velger å oppsummere barnehagebesøket som gjennomført og jeg har lært mye nyttig her. Når vi var ferdig i barnehagen ble det å reise med kollektiv transport tilbake til bussholdeplassen i Odense, for å kunne gå på museum og evt. shoppingmuligheter. 

Store deler av klassen dro på H.C Andersen Museum, og som de sunnmøringene vi er så er det alltid gøy og få komme inn gratis. Det var spennende og oppleve, men det var også veldig kjedelig, men jeg fikk oppleve det og det var verdt det. 

Jeg og Karianne gikk sammen med noen jenter fra klassen for å spise et bedre måltid på Jensens Bøfhus i Odense. Her slo vi til med 2 retters med både middag og dessert, som dere ser på bildene over her. Senere ble det nesten 3 timer med reise tilbake på hostelet. I morgen venter en ny, men ikke så veldig lang dag. Vi snakkes dere

2 kommentarer

2 thoughts on “EN TUR TIL ODENSE

  1. Må ha vært interessant å se forskjellene i barnehage der og hjemme ja. Og ikke minst, lærerikt som du sier (:
    Museeum er gøy da. Bare kjipt det var kjedelig og, hehe.
    Desserten så fantastisk god ut ;3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *