REISEN TIL DANMARK

Categories HVERDAG

Turen til Danmark gikk som en lett lek dere! Selve flyreisen gikk fint, og det var inn/ut av drømmeland under turen. Vi ankom også Danmark 20 minutter tidligere enn antatt. Er det noe jeg merker som har vært viktig for meg under denne turen til Danmark, så er det å ikke ferdes alene. Jeg hadde ikke klart meg uten den fantastiske gjengen med jenter som jeg har reist sammen med. Vi har brukt noen timer på litt shopping, og jeg kan ikke si jeg er særlig imponert over området, virker alt for rotete, og det ble dessuten en liten lunsj på McDonalds. Senere skal vi finne oss en restaurante sammen med alle jentene og spise et bedre måltid. 

HVORDAN HAR DAGENS DERE VÆRT?

1 kommentar

1 thought on “REISEN TIL DANMARK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *