KJÆRE MANDAG

Categories HVERDAG

God ettermiddag! Da var mandagen her igjen og jeg tror jeg må være skikkelig uthvilt enn noen gang før, og gårsdagen ble brukt på badeland sammen med min kjære og niesen vår. For noen uker tilbake hadde jeg lovet niesen vår at vi skulle dra på badeland og bruke noen timer der, noe som hun satt utrolig pris på. Dagen på Sunnmørsbadet var fantastisk og vi hadde noen koselige timer der sammen, og vi fikk bade mye – noe som var det aller beste. Jeg gleder meg til flere slike turer innom det lokale svømmehallen her hjemme. Jeg kan ikke si at jeg har hoppet i taket av kjedsomhet – for det har jeg virkelig ikke gjort! 

I skrivende stund, så har jeg og kjæresten nettopp kommet tilbake på hotelrommet – for vi skal bruke noen dager sammen på en aldri så liten påskeferie sammen og bare kose oss skikkelig, oppleve nye steder og bare være sammen og pleie kjærligheten våres.
Vi snakkes senere … nå skal vi fikse oss litt til en bedre middag i kveld her på hotel restauranten her i Loen på Alexandra Hotel. 

  
 
Jeg håper at alle mine lesere får en fin mandag videre, dere ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *