FREDAGSIDYLL

Categories HVERDAG

Endelig kan vi klappe oss selv på skuldra og være fornøyd med enda ei gjennomført uke. Jeg derimot starter dagen så tidlig som kl. 07:00!! Spiste en god frokost sammen med kjæresten, og dro senere hjem til mamma for jeg hadde noe jeg må fikse før Danmark turen står for tur på søndag. Wiii – som jeg gleder meg! Jeg må få pakket ferdig det meste før imorgen, for da er jeg på tidligvakt. Mye står på agendaen og det første punktet på listen er allerede gjennomført, så fort jeg får trykke på lagre og publisere, dere! 

 

Kjæresten min kommer senere og skal tilbringe kvelden og morgendagen her sammen med meg, og siden jeg har verdens beste kjæreste – så skal han også kjøre oss til flyplassen på søndag. Det værste må nok være å være borte fra han i over 4 dager.
Senere i kveld dere blir det fredagsmiddag og idol som ruller på skjermen før jeg skal på jobb kl. 23:00! Det blir en bra kveld ♥♥

♥ HVILKE PLANER HAR DERE DENNE FREDAGEN ?

3 kommentarer

3 thoughts on “FREDAGSIDYLL

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *