HJEM KJÆRE HJEM

Categories HVERDAG

Reisen hjem fra Danmark gikk lekende lett, spesielt i godt reiseselskap, og det går alltid enklere når to personer er sammen om dette. Reisen går alltid så mye enklere, og om en roter seg bort – kan den andre alltid dra den andre med seg tilbake på rett spor. Vi reiste med SAS, og det er andre gangen jeg flyr med dem og jeg har for øyeblikket bare positive øyeblikk fra dette flyselskapet, men den som skal ha mest cred for denne dagen er min kjære mamma, og siden jeg hadde problemer med å komme meg hjem på flere mulige måter så er jeg alltid takknemmelig for at mamma stiller opp for meg ♥ og for å oppsummere hele denne uken i fine Danmark, så har det vært helt fantastisk med en helt fantastisk gjeng ♥ 

….. Nå skal jeg pakke ut kofferten, få klær på vask og kanskje det blir tid til en aldri så liten videoblogg senere? Vi snakkes ♥♥

 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “HJEM KJÆRE HJEM

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *