NY UKE, NYE MULIGHETER

Categories HVERDAG

Nå er det endelig mandag igjen og jeg er klar for en ny og spennende uke i Danmark. Denne uken har flere obligatoriske gjøremål samtidig som vi har mye egentid, så litt shopping skal en ikke se bort fra, dere! Jeg deler rom med Karianne på denne studieturen. Studieturen skal for det meste handle om valgfaget mangfold og mestring. Vi skal på denne turen besøke totalt fire barnehager her i København og Odense, men siden vi er en sopass stor gruppe deles vi i 2, der jeg skal delta på 2 barnehagebesøk på turen her. 

Denne uken blir det tidlig til seng i den forstand at en kan kalle det tidlig, og det er for at på denne turen så skal jentene finne på noe felles, og som regel holder dette til på kvelden ettersom at programmet for dagen slutter rundt 17-18 tiden, men det blir bra. Før vi dro til København så gjorde vi litt research på hva som ligger i nærheten av der vi skal bo, og vi fant ut at vi bor i området, hvor shoppingstedene som er i nærheten er både disney store, topshop med mer. Denne uken blir nok mer enn spennende. 
Det blir nok flere spennende bilder fra studieturen, har hørt utsikten er helt fantastisk her og dere skal få være med denne fine opplevelsen av Danmark sammen med meg. Nå står snart frokosten for tur!

Vi snakkes senere, mine kjære lesere ♥

 

4 kommentarer

4 thoughts on “NY UKE, NYE MULIGHETER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *