MINE MÅL FOR MARS

Categories HVERDAG

En ny måned har startet og jeg er mer en klar til å starte på denne måneden. Det er Mars, og våren er forhåpentligvis snart på vei. Ullklær og fleeze er fremdeles en innertier hos meg og blir godt brukt. Jeg har startet å glede meg til våren, og en kan gå i litt lettere klær, selvom været snur fort så er det virkelig ikke verdt å ta sjansen, og i februar hadde jeg nok med den sykdomstider –
så det er noe jeg virkelig ikke trenger i Mars måned. Vi går mot lysere tider, og allerede i slutten av Februar begynte jeg å se stor forskjell på mørke kvelder, siden det var lyst ute helt til 18:00! Vi går en fantastisk måned i møte og jeg gleder meg dere! 

 

​​1. Prøve å komme i gang med treningen. 
Jeg prøvde så smått å trene litt både Januar og Februar, men så kom nedgangen med at jeg ble syk og sengeliggende fra 12 til 19. februar, og da var det bare å glemme treningen, og de eneste treningsøktene jeg hadde var å gå reise meg opp i sengen, dere! Det handler om å sette seg mål- og det skal jeg virkelig gjøre denne måneden!

2. Kjærestekveld med min kjære. 
Enten vi lager middag sammen, ser en film eller gå en tur. Når det kommer til film så er det vel et mål for begge, å kunne se en hel film uten å sovne eller bli for rastløse. Når en tenker over det så er det som er veldig koselig å kunne ligge under den gode og varme dynen å se favorittfilmen sin sammen med den du elsker. Har dere noen romantiske filmer dere anbefaler?

3. Studietur
Jeg skal på studietur med BLUFMM klassen min fra Høgskolen, og skal dele rom med min bestevenninne. Dette er en tur jeg var veldig usikker på om jeg skulle dra på med tanke på ulike kostnader for denne turen, men heldigvis ble den ikke så dyr som det var snakk om. Jeg gleder meg til å oppleve Danmark og generelt reise ditt, og jeg aldri har vært i Danmark, så det blir en opplevelse.

4. Lage mat 
Jeg har fått inspirasjon og motivasjon til å lage forskjellige oppskrifter her på bloggen, og det er utrolig koselig når jeg klarer å lage noe som jeg vet jeg klarer å fullføre. Spesielt når det ikke smaker motbydelig, med tanke på at når jeg var mindre så likte jeg ikke og lage mat, og lot broren min som er kokk styre med det. Nå har det forandret seg og jeg føler en stor glede av å lage forskjellige oppskrifter, og gjerne nye kombinasjoner hver uke. 

 

HAR DERE NOEN MÅL FOR MARS? 

7 kommentarer

7 thoughts on “MINE MÅL FOR MARS

  1. Veldig fine mål!
    Har faktisk kjæreste kvelder litt for ofte jeg, hehe. Men klager ikke på det x)
    Jeg har som mål å bli sterkere i armer, mage, og rumpe, men det er et mål jeg har hatt/har for hele året 😉 ellers vil jeg bli mykere, og få 1 jobb til ^^

  2. Henriette Celin: Hadde ikke vært feil å bli sterkere i armer, mage og rumpe her heller. Hva jobber du med siden du skriver du vil prøve å få 1 jobb til? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *