JEG HAR HOLDT SYKESENGEN

Categories HVERDAG

….. da prøver vi igjen dere! Jeg har holdt meg borte over en lengre periode, og det har seg med at jeg har vært sykemeldt fra både jobb og skole, og har verken hatt krefter eller energi til å gjøre annet enn å ligge i sengen eller på sofaen, så slik ble det! Valentines dagen med min kjære ble ikke feiret på annen måte at vi ble liggende i sofaen å spille nintendo 64, er gode minner. Jeg har holdt sykesengen siden 12 februar, så dere kan tro hvor lei jeg var av å være syk når mandagen kom – dessverre såg det ikke til å gi seg så et legebesøk i Ørsta var på sin plass, hvor det ble tatt både tester og blodprøver for å finne ut hvor syk jeg faktisk var, og det var noe kraftig som herjet i kroppen som gjorde at feberen gikk i taket og energien hadde vært på bunn i flere dager.

Jeg merker at jeg fremdeles ikke er helt frisk og er ikke helt klar til å gi 100% helt enda, men jeg har fått mye hvile og flere late dager på sofaen. Så jeg føler det er på tide jeg kommer meg på beina igjen. Har dere noen gang kjent på den følelsen av at når du er syk, og du egentlig har mer lyst til å gjøre noe du sjeldent gjør ellers? …Vel jeg hadde den følelsen de dagene jeg var altfor syk. Under denne perioden klarte jeg også å smitte kjæresten min, som til en hver tid for beskymret for meg gjennom dette og tok vare på meg enten han måtte opp klokka 3 eller 5 på natten fordi jeg var dårlig. Det å være syk, er ikke gøy – og spesielt ikke når jeg smitter de som står meg nærmest, og kjæresten får høre det ofte. Dessuten gleder jeg meg til vi begge er friske nok til å stå på egne bein, og da selvfølgelig uten alle de forskjellige typer medisiner som hostesaft, tabletter for bronkitt, nesedråper, paracetduo og pamol. Jeg regner kanskje med det her er litt for mye oppdatering for dere mine lesere. Det har vært en alt for sterk influensa for meg i starten, og det var så ille at ingen fikk kontakt med meg når jeg ikke ikke hadde paracetduo i systemet. Så det har vært hardt for meg, eller for kroppen min. Jeg føler jeg endelig er på bedringen vei og kan starte å gjøre mer flere ting igjen både alene, med kjæresten og de som står meg nærmest. Vel, nå avslutter jeg dette innlegget før det blir mer babling utenfor gjeldende tema. 

HVORDAN HAR DERE DET? HAR DERE OPPLEVD DENNE INFLUENSAEN?

6 kommentarer

6 thoughts on “JEG HAR HOLDT SYKESENGEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *