UKEN SOM GIKK

Categories UKENS

Ukens Høydepunkt… det var på torsdag når jeg og kjæresten var på standup: Ørjan Burøe og Ole Soo. Så om latteren kan forlenge livet, så gjorde denne kvelden med disse to komikerne at livet mitt ble nok en gang forlenget. Når standup-showet var over for denne gangen dro jeg og kjæresten til Ørsta på date på Rosabella Ørsta, og spiste biffsnadder og chips, var en fin kveld!

Ukens nedtur har ikke hatt noe spesielt med nedturer denne uken her, og det er like greit for min egen del. Jeg har kost meg kjempe mye sammen med familien og kjæresten denne uken, og jeg ser ikke på det meste som negativt denne uken. Kanskje neste uke

Ukens opptur var på søndag, vi var hjemme hos mamma og pappa denne helgen og fikk servert biff med fløtegratinerte poteter og ris av broren min, og fikk smake vannbakkels som mamma laget tidlig på morgen før jeg sto opp. Senere på kvelden forflyttet vi oss til Ørsta og spiste hjemmelaget pizza med familien til kjæresten, både jeg og kai serverte Cream Brulee til dessert og vi fikk hjelp av tantebarnet / onkelbarnet vårt til servering av dessert. 

Ukens sang DUST av CLMD feat Astrid S. Den har gått på repeat hele uken både når jeg har trent, kjørt bil og sminket meg. 

Ukens bilde kommer av når vi laget mat i begynnelsen av uken, så skulle sausen smakes til og kjæresten tok bilder av dette. 

Ukens cravings har vært frukt og grønnsaker, spesielt når vi lager det til hjemmelaget juice med juiceren som svigerforeldrene har stående hjemme hos seg. Frukt smaker like godt om det er nypresset juice eller om det er vanlig, men det er spennende og blande ulike fruktsorter til juice og det smaker utrolig godt. Kanskje juice oppskrifter bør komme på bloggen denne uken? 

Ukens mest leste innlegg … ble det som jeg postet natt til mandag sist uke som dere finner her

 

HVORDAN HAR DIN UKE VÆRT? 

2 kommentarer

2 thoughts on “UKEN SOM GIKK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *