BLOGGEN FYLLER 7 ÅR

Categories HVERDAG

Det er ganske utrolig å tenke på at jeg har oppdatert bloggen med 2300 innlegg på syv år, og tanker på hvor mange ord og setninger jeg har delt med dere. Den følelsen jeg sitter med nå er helt fantastisk, det er også en dokumentasjon på livet mitt disse syv årene, der jeg har delt mine tanker og meninger med dere, og der selvfølgelig de fleste tankene har vært positive og jeg har fremstilt meg selv som en person med negative holdninger. I dag fyller bloggen syv år og det er rart å tenke at jeg er her enda ♥

Jeg må få takke dere får syv fantastiske årene med blogging, der jeg har vært der både gamle og nye lesere. Dere har vært flinke med å kommentere med deres meninger og støtte. Dere er en motivasjon i dere selv når det gjelder denne bloggen. Jeg setter utrolig stor pris på dere alle sammen, og på hver gang dere som klikker dere inn og leser det jeg har på hjertet. Jeg håper og tror at vi har flere fine og spennende år foran oss! ♥ Bloggingen stopper ikke her, og det viser seg år på år at jeg vokser med bloggen.

 



16 kommentarer

16 thoughts on “BLOGGEN FYLLER 7 ÅR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *