THROWBACK MONDAY

Categories HVERDAG

Har dere det bra? Jeg føler jeg har vært litt fraværende i det siste. Merker jeg gleder meg til å komme tilbake til bloggingen for nå kribler det i fingrene etter å skrive flere innlegg her på bloggen! Velkommen tilbake, kjære inspirasjon! Går det ann å faktisk savne sin egen blogg så mye? Jeg kan være ærlig å fortelle at jeg har savnet det like mye som det har vært deilig å ikke skulle hatt flere innlegg klare for publisering på bloggen.  Jeg innser det nå at selvom jeg ikke har vært helt fraværende på bloggen, så er bloggen  en del av meg og mine tanker. Tanker og meninger jeg har lyst å dele med dere, og kanskje få svar på innlegget jeg publiserer ♥ 

 

Disse bildene over her ble tatt for 3 år siden på akkurat denne datoen, søsteren min er fotograf på disse bildene og om jeg ikke husker feil var dette en skoleoppgave, hun skulle levere inn og jeg var som oftest modell for hennes oppgaver. Noe som i senere tid har vist seg å være flott, og jeg kan vel si jeg har utnyttet henne til bloggfotograf siden jeg startet å skrive på denne bloggen ♥ ♥

VIL DERE HA FLERE TROWBACK INNLEGG HER PÅ BLOGGEN? 

3 kommentarer

3 thoughts on “THROWBACK MONDAY

  1. Velkommen tilbake. Kjenner til følelsen, man føler et stort savn. Det du kan gjøre er å bruke noen fridager på å få samlet opp og forberedt flere innlegg du kan publisere senere, når du ikke har motivasjon. Det er effektivt og nyttig 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *