DEN UKEN SOM GIKK

Categories UKENS

Ukens sang: Pillowtalk – Zayn! Denne sangen har gått på repeat hele siste uken ettersom søsteren min introduserte den til meg. Dette er vel noe jeg sjeldent hører på men denne sangen likte jeg godt, så denne har kommet inn på 2016 listen min på Spotify! Har dere noe musikktips?

Ukens nedtur var vel da jeg var “stuck” i bilen i ca. 7 timer pga orkanen som kom og gikk på fredag. Den gjorde slik at alle de bru overgangene jeg bruker stengte pga orkan vindstyrke, og jeg var da selvfølgelig akkurat på den tid på vei hjem fra svigers. Det var vel å merke den lengste turen hjem til mamma og pappa, og det var den lengste turen – håper jeg slipper å gjenta det neste helg!

Ukens opptur var vel mens vi ventet på å kunne få dra hjem til mamma og pappa, så fikk vi komme i hus hos en venninne og kollega. Der fikk vi servert kaffe og slo av en prat mens vi ventet på at bruene skulle starte å åpne igjen, og vi var der vel i omtrent 30 minutter til 1 time når de startet med å åpne bruene. Da skal jeg fortelle dere at det var endelig godt å komme seg hjem igjen! 

Ukens oppskrift var kylling med hvitløk og chili poteter, noe som viste seg å være utrolig godt – for jeg har aldri laget dette før! 

HVORDAN HAR DIN UKE VÆRT? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *