JOHAUG STRIPE BEANIE

Categories ANBEFALING

100% egne meninger

For litt over en uke siden mottok jeg en del av Johaug kolleksjonen i posten, og jeg har ei svigerinne som fikk seg Johaug jakke i julegave til jul av sin kjære, og ikke nok med det så sto både lue og jakke i stil med hverandre, og da valgte jeg å gi den bort til henne. Hun ble også med på å være modell for dette blogg innlegget, så jeg satt kjæresten min på saken og fikk tatt noen bilder.  

 

Lua fra Johaug er fra milsluker´n  (men ser ut til å være utsolgt nå) – den har en fin farge, og den står i stil med den grå, sorte og gule jakken som hun har på bildet. Luen har fargene gul og grå. Den har også en fleece kant inni luen. Jeg vet ikke hvor jakken er kjøpt, for dem som evt. lurer men dere kan finne Johaug Motion Jacket her og Johaug Ski Pants her ! Vi snakkes senere dere ♥

HAR DERE NOEN JOHAUG PRODUKTER DERE ER FORNØYD MED?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *