BUSS I GRØFTA!

Categories HVERDAG

For en dag det har vært! Er det virkelig mulig? Jeg vet det er snø og det kan skape problemer på de fleste områder her i landet. Det som er spesielt irriterende er at det har kommet så mye snø på bare noen dager. Det fører til at flere kjøretøy setter seg fast i snøen pga dårlig brøyting, der kjørebanen er small og uframkommelig. Dette skjedde akkurat i dag på verst tenkelig tidspunkt. 

Ca. 500 meter fra hvor jeg bor hadde bussen klart å sette fast, slik at det ikke var mulig for en vanlig bil og komme seg forbi. Jeg var heldigvis ikke alene om dette her og var bil nr. 6 av 15, som ble stående og vente over to timer. Jeg skulle starte på skolen kl. 09:15, men kom meg ikke på skolen før kl. 10:45, og kunne si meg glad når jeg fikk delta på siste time av undervisning på 3timer.

   

Dette var en start på en nokså frustrende hverdag, så jeg håper virkelig at jeg slipper og gjenta seg igjen imorgen!

HVORDAN HAR DERE DET I DAG? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *