UKEN SOM GIKK

Categories UKENS

Ukens sang: Moonrise – Sandra Lyng! Har gått på repeat helt siden senkveld på turne ble vist på skjermen, onsdag denne uken. Jeg syns at Sandra gjør det utrolig bra med musikken, og spesielt jeg digger musikken hennes. Den er så fengende og sprudlende.

Ukens cravings: Frukt! Enten det er fersk frukt eller hjemmelaget juice av frukt. Kanskje det kommer oppskrifter på bloggen?

Ukens nedtur var vel at når kjæresten hadde vært å hentet meg fra jobb, natt til søndag at vi måtte parkere bilen nedenfor huset til mamma og pappa, og ettersom jeg er redd for bilen min, og redd for at traktoren som måker, kanskje ikke hadde sett den med tanke på all snøen som kom ned. Det ble til at jeg sendte en bekymringsmelding til mamma når vi hadde kommet inn, om pappa kunne flytte bilen min når han sto opp slik at den ikke fikk noe skade. 

Ukens opptur har egentlig vært flere dagen denne uken, og må også ha vært i helgen sammen med familien og kjæresten min. Jeg fikk bloggfotografen til å ta flere bilder av meg og kjæresten denne helgen, og ikke minst har jeg hatt en veldig fin uke sammen med min kjære ♥ uken har blitt brukt mye i Ørsta ettersom jeg også har vært på skolen denne uken. På mandagskvelden var jeg på skøyter sammen med familien til kjæresten, og vi hadde det gøy – ble knall og fall på isen sammen med tantebarna. 

Ukens gullkorn kom vel ut av intet og at jeg ikke helt skjønte ordet som kjæresten min snakket om når vi var på vei tilbake til Ørsta for å være med på familieselskap. Jeg hadde ingen anelse om hvilke betydning ordet hadde i seg selv, og jeg bare hang meg med på det, og det kom ut et gullkorn ut av det hele. 

Kai: Bilen min må seriøst tektulerast.  

Gunn: Hæ? Ka?

Kai: Den må tektulerast.

Gunn: Skal den bli utstoppa? 

Kai: T-E-K-T-U-L-E-R-A-S-T!

Gunn: Den må vel snart på museum da? 

Kai: Hahahaha, du altså. Du fe no sagt det! 

Ukens latterkrampe var mens søsteren tok bilder av meg og kjæresten min i snøen, vi hadde det egentlig veldig gøy, og det gjenspeiles i bildene som hun tok av oss. Jeg kan ærlig innrømme at jeg får et helt annet ansiktsuttrykk sammen med kjæresten og det er egentlig litt morsomt i seg selv, og jeg kan være meg selv sammen med han uten å være redd for å bli sett på som rar. 

 

Ukens oppskrift er kylling med bacon og chips. Dette var så utrolig godt at det ble servert hele 2 ganger, men da til både min familie og kjærestens familie. Jeg og kjæresten laget dette sammen, og det er så utrolig godt å gjøre noe sammen med han uansett hva det skulle være. Vi laget kylling med bacon og chips til foreldrene hans og kylling med bacon og ris til familien min, og begge kombinasjonene virker fint sammen. Serverte også en løk og sopp kompott, og det var godt, men også var det mektig.

HVORDAN HAR DIN UKE VÆRT? 
HVILKE PLANER HAR DU I DAG?

2 kommentarer

2 thoughts on “UKEN SOM GIKK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *