TIL MIN KJÆRE

Categories HVERDAG

Jeg vet ikke hvilke ord jeg skal bruke for å formulere meg riktig, men kjærligheten min til deg er så stor at det finnes ikke nok ord i universet. Kjærligheten vår er ubeskrivelig og jeg trodde aldri jeg skulle være så heldig, og at vi to skulle møtes er nesten for godt til å være sant. Den dagen jeg møtte deg, så forandret hele livet mitt seg.  At jeg skulle ha slik flaks, og at vi skulle være på samme sted til samme tid er noe en kan få sagt er helt utrolig. Kjærligheten jeg har til deg er helt ubeskrivelig. Jeg elsker deg ♥

 
 

Jeg kan med hånden på hjerte fortelle at jeg føler meg heldig. Jeg har funnet verdens snilleste og er evig takknemlig for at du er bare min! Jeg kan slippe alt jeg har i hendene for å få være med deg. For det beste jeg vet er å ligge i din armkrok. Og hver gang våre lepper møtes får jeg sommerfugler i magen. Du får frem følelser i meg som jeg ikke en gang viste at jeg hadde, og når du kommer med dine fantastiske kommentarer, og du får meg til å le. Jeg elsker deg så utrolig høgt, kjæresten min ♥

Jeg vet ikke hvem jeg er uten deg. Du er den som gjør dagene mine enda mer levende. Du er det beste som noen gang har hendt meg. Vi har vært sammen en god stund nå, og jeg har visste det bare noen måneder etter vi ble sammen at du er den rette for meg og du er den jeg skal tilbringe resten av livet mitt med. Jeg er ikke redd for å vise andre hvor høgt jeg elsker deg og ikke minst at jeg er din sin, og samtidig som du er forloveden min! Jeg håper at jeg klarer å vise hvor høgt jeg elsker deg! 

 

♥ JEG ELSKER DEG ♥

15 kommentarer

15 thoughts on “TIL MIN KJÆRE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *