KYLLING MED BACON

Categories OPPSKRIFTER

Det blir litt mange oppskrifter her på bloggen, men har forstått det slik på flere av dere at dette er noe som flere ønsker mer av. Dette er en oppskrift jeg aldri har laget tidligere, og jeg har nå prøvd meg på litt flere ingredienser, men i det fleste går ofte igjen i mine oppskrifter siden jeg syns det passer godt inn her. Denne gangen laget jeg min egen vri sammen med kjæresten og det ble kylling med bacon og vi stekte chips og laget en løk og sopp blanding. Fikk tommelen opp fra svigerfar som hadde gått på en sushi smell tidligere på kvelden. Der det til slutt ble et veddemål mellom far og sønn om hvem som spiste maki eller Nigiri sushi.

Du trenger til 4 personer: 
1 pk, 4 kyllingfilet fra prior, 1 pakke chips, 1 løk, 1 brokkoli, 2 boks sopp i skiver, 1pk stjerne bacon, 1pk asparges og 1 sitron. 

 

 

Kjæresten min er den som er kjempe flink til å lage mat, og når vi gjør det sammen blir resultatet enda bedre – selvfølgelig var svigermor også på kjøkkenet, for hverken jeg eller han hadde stekt chips i stekeovn tidligere. Jeg spesielt er vant med frityrkoker som jeg har hjemme hos mamma. Dette blir nok noe jeg kan tenke meg å lage flere ganger og da gjerne også til min egen familie. Satser på at det ikke blir så vanskelig å få gjennomført, kanskje det blir middag på fredag, mamma?

 
 

HVA SYNS DERE OM DENNE OPPSKRIFTEN? ØNSKER DERE FLERE? 

4 kommentarer

4 thoughts on “KYLLING MED BACON

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *