HEI KJÆRE TIRSDAG

Categories HVERDAG

Hei og god morgen lesere! Denne tirsdagsmorgenen har jeg hatt god tid, og det beste med det hele er at jeg kan lese pensum i den deilige varme ulla mi fra Kari Traa. Det har seg slik at idag skal jeg ikke på undervisning før 15:00, så det blir ansvar for egen læring tidligere denne dagen. Morgen timene brukes til lesing og forberedelser til arbeidskravet som skal inn om ca. 14 dager ♥

Igår kveld var jeg og kjæresten på skøyter sammen med søstrene hans og barna deres. Vi fikk vel igrunnen beskjed om at vi skulle komme hele tilbake, men begge to slo seg på isen den ene verre enn den andre. Jeg kan ikke huske sist jeg sto på skøyter, så det er lenge siden sist jeg gjorde noe så gøy, så det å stå på beina var krevende. Kvelden ga meg enda et minne å ta vare på ♥

 
 

HÅPER ALLE FÅR EN FIN TIRSDAG ♥ VI SNAKKES SENERE! 

1 kommentar

1 thought on “HEI KJÆRE TIRSDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *