BACK TO SCHOOL

Categories HVERDAG

I dag var jeg tilbake på skolebenken, og klar for å gå i gang på ny kunnskap å lære masse. Dette halvåret er det jeg har gledet meg mest til, som jeg skrev i sist innlegg her på bloggen. Vi hadde offisiell opning av studiet med tale fra rektor og der vi fortalte om oss selv for hverandre. Resten av dagen hadde vi gjennomgang av semesterplan, emneplan og pensumliste. Jeg ser virkelig frem til å starte for fult nå med dette faget og jeg skal gjøre mitt beste. Jeg tenker jeg må se på dette året som krevende for å få gode resultater ut av det året, og ikke minst så venter det faktisk studietur i slutten av semesteret. Jeg gleder meg så veldig ♥

Med anledningen at jeg startet på skolen igjen i dag, så tenkte jeg skulle vise dere hva jeg har i skolevesken min, denne vinteren. 

HVORDAN HAR DAGEN DIN VÆRT? 

6 kommentarer

6 thoughts on “BACK TO SCHOOL

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *