MÅL FOR JANUAR

Categories MÅNEDENS SPALTE

Tidligere på bloggen testet jeg ut å ha mål for hver eneste måned på bloggen, og for meg så gjorde det enklere å kunne klare å gjennomføre mål for mål dersom jeg hadde noen mål hver måned som jeg mente skulle gjennomføres. Dette er da noe jeg tenker at jeg skal prøve å gjennomføre hver eneste måned dette året, for at jeg skal få til et enda bedre år med blogging her på bloggen. 

Vi har kommet godt i gang med januar selvom, ikke alle har startet på skolen der jeg tenker at flere kanskje starter vel i morgen? Jeg er heldig får jeg høre fra flere venner siden jeg ikke starter på skolen før på onsdag. Jeg merker forresten at det skal bli godt å komme tilbake i rutiner og normale hverdager istedenfor å bruke de fleste dagene til slasking på sofaen. Det har vært deilig, dere! 

     

MINE MÅL FOR JANUAR 2016

  • Sette av en hel dag i uken til planlegging av ukens blogginnlegg.
  • Starte å lese til eksamen og gjøre mitt aller beste på skolen. 
  • Drikke mer vann i løpet av vanlig dag, det er vel egentlig 3 liter vi skal drikke hver eneste dag?
  • Få nok søvn i løpet av en måned. Det går som regel i underskudd på søvn spesielt i helgene.
  • Ha minst èn romantisk kveld i uka. Romantisk for meg betyr å være sammen med den jeg elsker, spise god mat enten vi lager den selv eller går ut.
  • Spare penger og ikke kjøpe ting jeg FAKTISK ikke trenger.
  • Når det kommer til trening, skal jeg prøve å gå flere turer i løpet av en uke sammen med min kjære og vi skal prøve oss på treningsfronten også, så dette kommer til å bli spennende både for meg og han. Vi skal også prøve å spise litt sunnere og kanskje det da blir litt mer fisk, kylling og kjøtt. 

 

♥ HAR DU NOEN MÅL FOR JANUAR?

5 kommentarer

5 thoughts on “MÅL FOR JANUAR

  1. Gode mål, har mange av samme og! Stå på 😀 Hadde forresten satt veldig masse pris på om du tok en tur innom bloggen min og følgte den 🙂 Ha en flott kveld!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *