THIS CHRISTMAS CELEBRATION

Categories JUL

Hei kjære dere! Håper alle mine lesere hadde en fantastisk julefeiring sammen med både nære og kjære igår. Jeg hadde en helt fantastisk dag fra morgen til kveld sammen med hele familien min. Jeg kan vel sitere faren min når det kommer til årets julemat, at vi lager mye mat gjennom hele høsten og bruker flere måneder på den – men når selve julekvelden kommer er den spist opp på under 30 minutter, noe som faktisk viser seg å stemme hvert eneste år. Julen for meg blir bare bedre og bedre for hvert år, og det beste med det hele er at familien er samlet i julen under samme tak å hygger seg sammen med god mat og i utrolig godt selskap. 

Denne julen derimot var familien ikke alene. Vi hadde 2 ekstra personer sammen med oss denne julefeiringen dette året. Jeg var så heldig at kjæresten min ville feire jul her hjemme sammen med resten av gjengen dette året, kanskje vi bygger på flere og nye tradisjoner til neste år? Vi fikk også besøk av søskenbarnet mitt tok turen fra Drammen for å feire jul sammen med oss dette året. 

1. Juledag har vi kommet langt inni, men det ble servert deilig julefrokost der hele familien deltok. Kvalitietstid sammen med min familie skal vi også ha og det blir selvfølgelig enda mer av den gode julemat senere på kvelden. Kvelden blir sikkert avsluttet like sent som den startet, vi kom oss ikke ut av sengen før kl. 10:00! Håper at alle hadde en fantastisk julefeiring! Vi snakkes ♥

 
 

1 kommentar

1 thought on “THIS CHRISTMAS CELEBRATION

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *