DET ER FØRSTE DESEMBER!

Categories HVERDAG

GOD MORGEN KJÆRE LESERE ♥

Det er endelig første desember! Det er ikke bare julekalender med gaver og sjokolade – men det er offisielt JUL! Jeg kan endelig starte nedtelling til julekvelden. Desember er kanskje den siste måneden i året, men definitivt den beste! Jeg elsker jul og kosen – spesielt det å bruke denne måneden sammen med familien og de jeg bryr meg om. Det som er gøy dette året er at jeg har fikset og planlagt julekalender til kjæresten min, og det er så spennende å holde på denne tradisjonen som jeg er født og oppvokst med.

Det ble selvfølgelig en hvit første desember, og det er et av mine ønsker i desember. Det å våkne til at alt ute er hvit, og at snøen faller fra himmelen. Jeg tviler egentlig på at vi får beholde snøen frem til jul, så da får en heller nyte snøen så lenge den er her ♥ 

 
– Arkivbilder fra januar 2015 


Nå sitter jeg på skolen sammen med Karianne og skal bruke noen timer her før skal ha en god time velfortjent pause fra data og skriving. Føler vi begge har kommet ganske så langt, og selvom vi skriver om forskjellige temaer så er det gøy å kunne hjelpe hverandre, lese oppgavene til hverandre og komme med forskjellige tips som kan være både positiv respons og negativ kritikk. 

HA EN FIN FØRSTE DESEMBER ALLE SAMMEN ♥ VI SNAKKES 

2 kommentarer

2 thoughts on “DET ER FØRSTE DESEMBER!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *