PEPPERKAKEBAKING

Categories HVERDAG

Hei, igår hadde jeg verdens fineste søndag ♥ kjæresten hadde kjøpt inn pepperkakehus, og vi skulle sette det sammen og det skulle pyntes med nonstop og seigemenn. Som selvsagt klarte å bli gjennomført på andre forsøk, men på første forsøk så klarte vi å røyklegge nesten hele over etasjen, men det er en annen historie. Vi klarte tilslutt å få fikset smeltet sukker til montering og vi måtte faktisk 3 personer til montering av pepperkakehuset, selvfølgelig måtte den ene stille som blogg fotograf, he he!   

  

Vi laget ferdig pepperkakehuset og lot sukkeret stivne mens vi dro til sentrum for å handle inn seigemenn og bomull til enda mer pynting av pepperkakehuset. Vi hadde det morsomt gjennom hele prosessen av pepperkakehuset, men alt i alt var kjempe gøy! 

  


I dag derimot har jeg brukt dagen hos svigerforeldrene mine, hvor jeg har arbeidet med bacheloroppgaven som skal leveres inn 21. desember kl. 14:00 pr. post. Har ikke så alt for mye igjen og gleder meg som et barn til den 22. desember. Har blitt flere tusen ord rikere etter dagen i dag, og jeg ser endelig fremgang og jeg ser for meg resultatet i enden. Ha en fin kveld alle sammen! ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “PEPPERKAKEBAKING

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *