BIFF BAGUETT MED GRØNNSAKER

Categories OPPSKRIFTER

Hei dere ♥ tenkte jeg skulle dele en liten og praktisk oppskrift med dere, og spesielt for dem som er lei av gamle matoppskrifter, som en kanskje lager opp til flere ganger i måneden. Jeg syns denne oppskriften var veldig enkel og praktisk, og maten smakte også veldig godt, og det ble både tommel opp fra alle som fikk smake. Jeg har ikke laget dette tidligere, men nå er jeg inspirert til mye mer mat av forskjellige oppskrifter som jeg skal lage enten alene eller sammen med kjæresten. Kjæresten min er så flink!

I første omgang så har jeg laget dette til 6 personer og da trenger du: 12 lyse baguetter, salatblad, 1 brokkoli, 3-4 champinjong, 2 bokser hermetisert minimais, 2 bokser hermetiserte bambusskudd, 1 paprika, hvitost fra norvegia, piffi eller grillkrydder og biff strimler eller strimler av kyllingfilet. Her kan du bruke de de grønnsakene du selv ønsker å bruke til din oppskrift. 

  

SLIK GJØR DU: 

  1. Setter antall baguetter på steking på ca. 200 grader og lar de stekes til de er gylne. 
  2. Stek ønsket grønnsaker: brokkoli, champinjong, bambusskudd, minimais og paprika. 
  3. Stek biff strimler eller kylling strimler. 
  4. Vask salatblad og legg dem i baguetten som et underlag til biff eller kylling strimler. 
  5. Biff eller kylling strimler ferdig, legg i baguetter. 
  6. Legg på ost og sett dem inn i mikroen og la osten smelte. 
  7. Pynt fatet med grønnsaker.
  8. KLAR TIL SERVERING! 

 
 

 

♥ HVA SYNS DERE OM DENNE OPPSKRIFTEN? 

1 kommentar

1 thought on “BIFF BAGUETT MED GRØNNSAKER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *