FORLOVELSE : 13.11.2015

Categories KJÆRLIGHET

Igår kveld var det en helt fantastisk og spesiell kveld, som jeg aldri kommer til å glemme ♥ Kjæresten min gikk ned på knee å fridde å selvfølgelig fikk han et JA ♥ Jeg elsker kjæresten min over alt å det å vite at ved senere anledning skal jeg gifte meg med verdens mest fantastiske mann – og dele resten av livet mitt sammen med han! Jeg elsker virkelig alt med livet mitt akkurat nå ♥

  
  

HVA GJORDE DERE I GÅR Å HVILKE PLANER HAR DERE FOR KVELDEN? 

6 kommentarer

6 thoughts on “FORLOVELSE : 13.11.2015

  1. Ååh, så utrolig koselig da! Gratulerer så utrolig masse 😀 Kan tenke meg gårsdagen var veldig koselig da ja <3 Selv så slappet jeg av med serie og tok en tidlig kveld.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *