FØRSTE NOVEMBER

Categories HVERDAG

Tenk nå har vi kommet til november, dere! En ny måned er fint, det betyr jo at vi er enda nærmere jul. Det er søndag i dag og jeg er egentlig helt i avslappningsmodus, men jeg har så mye jeg skal gjøre og tiden strekker virkelig ikke til. Dagene går virkelig alt for fort og det er ikke lenge igjen til jul – heldigvis er vi snart ferdig med alle julegavene til  begge familiene våre, og det vil bli tid til kos og avslapping når julen nærmer seg med stormskritt ♥ Hvordan har deres første November vært? Min har vært BRAA! 

Har vært på jobb tidligere i dag, å det var gøy og samtidig rart å jobbe søndag igjen – det er så lenge siden sist! Når jeg kom hjem sto julemiddagen på bordet med svineribbe, medisterpølse, rabbestappe og kokte poteter. Resten av kvelden skal jeg slappe av i armkroken til kjæresten min, mens vi skal se på Åndenes Makt med resten av familien. Håper det blir en fin søndagskveld. 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *