TRE DAGERS STUDENTSEMINAR

Categories HVERDAG

Hallo folkens! I går som i dag har vi noe som heter studentseminar for barnehagelærerstudentene innen for bacheloroppgaven.
Vi er et steg nærmere innlevering 21 Desember, og fremdeles har jeg langt igjen å gå! På dette seminaret skal alle studentene fremføre “så langt vi har kommet” for resten av klassen og andre årsstudenter. Jeg føler meg heldig som fikk fremføre i går og det eneste som står igjen på min agenda er at jeg skal være respons for en annen medstudent, som jeg skal gjennomføre snart ☺☺☺

Jeg vil legge vekt på noe som jeg kanskje ikke trenger å bekymre meg for så mye lengre i fremtiden og det er angst for stå foran å presentere for andre som jeg har hatt siden ungdomsskolen og som jeg har skrevet om tidligere her på bloggen. Tror jeg endelig har blitt kvitt den og er klar for å nå nye mål. Selvfølgelig er det normalt at alle er nervøse , selv jeg kan være nervøs.  Men jeg vet jeg ikke trenger å være redd lengre for å fremføre – og det takket være all god tilbakemelding på presentasjonen jeg fremførte for medstudentene i går under gårsdagens seminar. Jeg vil også si at jeg trodde at disse dagene med studentseminar var bortkastet og kjedelig, men det viste seg og bli spennende og lærerikt. Det å høre på andre og hva de skal skrive er spennende ☺☺

 

HVA SKAL DERE GJØR I DAG ? 

1 kommentar

1 thought on “TRE DAGERS STUDENTSEMINAR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *