MY BIRTHDAY

Categories HVERDAG

I dag har jeg bursdag! Jeg elsker bursdager så det gjør meg vel til en bursdagsjente! Tenk at nå er jeg 24 år? Tiden flyr, og jeg skulle ønske jeg kunne være i 20´årene for alltid. Men jeg har hatt et fantastisk år som 23 åring, og dette året skal bli bedre. Dette året er også det første året hvor jeg også har vært på skolen på bursdagen min, og det var egentlig ingen stor greie – selv hvor gøy jeg hadde det sammen med jentene mine ❤ Det var kjempe koselig og jeg fikk en god start med flere gode klemmer.

  

Jeg har hatt den beste bursdagen på lenge og jeg føler meg som verdens heldigste som får tilbringe den sammen med kjæresten og familien min. Har spist kjempe gode brownies som søsteren min laget og gulrotkake som svigermor laget! Kvelden har også blitt brukt til å bare slappe av og kose meg sammen med mine kjære hvor vi såg på filmen pitch perfekt 2. Bursdagen min har vært helt super, og det er takket være helt fantastiske mennesker som jeg har i livet mitt!  HAPPY BIRTHDAY TO ME ❤ ❤

 

HVORDAN HAR DAGEN DERES VÆRT ? 

2 kommentarer

2 thoughts on “MY BIRTHDAY

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *