VERDENS BESTE MAMMA

Categories HVERDAG

I dag har mamma bursdag, og det skal selvfølgelig feires med brask og bram *HURRA* Mamma er en helt fantastisk person. Hun tenker alltid på alle andre før seg selv, og er kjempe snill og omtenksom. Hun er veldig smart og vet ALT som er verdt og vite (iallefall det som ikke jeg vet), og jeg har lært mye av henne opp gjennom årene som har gått. JEG ER GLAD I DEG! ♥

Da jeg var liten likte jeg alltid og hjelpe mamma med å rydde, selvfølgelig det gjør jeg fremdeles. Men en krøkes tidlig! Jeg var mammas lille prinsesse, selvom jeg kanskje var mest pappas lille prinsesse, men denne dagen og innlegge handler om DEG. Du er verdens beste mamma, mitt forbilde og min bestevenn. Du er den som har støttet meg gjennom alle disse årene inkl. familien. 

De siste to årene har vi blitt veldig like på stil og meninger, og jeg er glad for å ha arvet så gode egenskaper fra en så god mamma som deg! Vi liker for det meste det samme inkl. tv-programmer og tv-serier. Du er og vil alltid være en av mine bestevenner! 


Jeg håper du har hatt/får en kjempe fin bursdag sammen med alle oss som vil feire deg i dag, at du får et fint dag sammen med familien , mange hilsninger og kanskje noe ekstra i hånden!  Du er den beste mamman i hele verden som jeg noen gang kunne sett for meg , du betyr så ubeskrivelig mye for meg. Jeg føler meg som verdens heldigeste datter som som har deg som mamma!

 

 GRATULERE MED DAGEN ♥

1 kommentar

1 thought on “VERDENS BESTE MAMMA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *