ENDA EN SKOLEUKE

Categories HVERDAG

Da var nok en skoleuke i gang, den er forferdelig for min del. Selvom jeg har fri onsdag til fredag, innholder disse dagene skolerelaterte gjøremål, så får altså ikke så mye fri som jeg trodde. Skole er sikkert et av de temaene som jeg skriver mest om her på bloggen og har gjort det de tre siste årene, men er ikke lenge igjen før jeg blir ferdig utdannet og klar for å søke jobb til våren.

Akkurat nå sitter jeg hjemme hos kjæresten min, og arbeider med lekser og forberedelser til eksamen i neste uke. Han er da ikke hjemme nå siden han er trommelærer på kveldstid. Så mens han er på jobb – blogger jeg litt for dere og gjør lekser. Snakkes 

HVORDAN HAR DAGEN DERE VÆRT OG HVA HAR DERE GJORT PÅ I DAG?

1 kommentar

1 thought on “ENDA EN SKOLEUKE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *