MÅL FOR DAGEN

Categories HVERDAG

Idag satt jeg meg opp et mål som jeg skulle gjennomføre og det var å lese til eksamen. Uansett hvor kjedelig jeg syns det er, så må det faktisk gjennomføres. så dagen har virkelig gått i ett kjør. Føler jeg også klarte å nå målet med å lese flere bøker fra listen. Jeg er godt i gang med lesingen og det er greit med repetisjon uansett hvor travelt jeg har dette skoleåret. Når har du eksamen?

….. senere på dagen kom kjæresten på besøk. Han skal være her helt lørdag og det er helt fantastisk å være sammen med han. Nå på kvelden kommer vi til å ta det rolig og slappe av foran tv-skjermen sammen med familien. Skal også se på Sinnasnekkeren, sammen med familien min – det er alltid utrolig koselig å være sammen med hele gjengen.

HVA HAR DERE GJORT PÅ I DAG? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *