FØRSTE OKTOBER

Categories HVERDAG

Da har vi våknet opp til 1. oktober dere! ♥ Jeg er så glad for denne måneden, fordi det skal skje så mye spennende! For det er så mye jeg skal gjøre sammen med familien og kjæresten og alene. Det blir for det meste mest skolearbeid, men jeg skal prøve å bli ferdig med det meste, iallefall ha kommet godt i gang med mye av det jeg holder på med. Med andre ord Oktober blir en veldig fin måned, og det sier jeg ikke bare fordi jeg har BURSDAG denne måneden, men fordi oktober er en av mine favoritt måneder i året. 

Målet mitt for denne måneden er å prøve å glede meg over alt det morsomme som skjer rundt meg.

Målene for denne måneden er : 

  • Ha vertfall en kjærestekveld i uken sammen med kjæresten! Bare det å være sammen med kjæresten min gjør en kjærestekveld perfekt for meg. Men å se på film sammen slår heller ikke feil. 
  • Hyggestund sammen med familien. Alle sammen har mye å gjøre til forskjellige tidspunkt, så det er nesten bare med middagsbordet vi ser hverandre, enten er vi på skole eller jobb – så det å prøve å litt mer familiekos, vil ikke slå feil! 
  • Være skoleflink, å komme meg godt i gang med bacheloroppgaven som skal innleveres til juleferien. I dette punktet fører jeg også til å være flink student å være forberedt til alle forelesningene som vi skal ha på skolen denne måneden. 
  • Være en flink blogger! Oppdatere bloggen langs med, og ikke bli borte fra bloggen i lengre perioder. Planlegge ulike blogginnlegg og ha minst 1-2 innlegg hver dag (nå tar jeg meg sikkert vann over hodet?) 
  • Starte på julegavene til familier og venner. 
  • Lese en bok som ikke er skolerelatert (avslapping)
  • Strikke en Skappel jakke (tidsrom oktober – desember) 

 

HAR DU NOEN MÅL FOR DENNE MÅNEDEN? HVIS , FORTELL MEG GJERNE!

1 kommentar

1 thought on “FØRSTE OKTOBER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *