MANDAG = NY UKE!

Categories HVERDAG

Hei og god mandag! Har dere hatt en fin start på uka? Det har hvertfall jeg, eller foruten at skoledagen har vært lang og kjedelig. Det eneste som var oppmuntrende denne skoledagen var å spise en god lunsj fra kantina med bestevenninna mi, Karianne ☺☺☺ Selvom skoledagen var lang og kjedelig, var forelesning vi hadde om spennende spesielt når vi hører om “lærende organisasjoner”

Skoledagen sluttet av 15:00 …. og der var vi allerede halvveis på dagen. Selv om skoledagen er ferdig betyr det ikke at jeg er langt fra ferdig med skolearbeidet. Det som har blitt normalt dette skoleåret, er at alt skal bli ferdig fort og det er enkelt at det kræsjer med alt det andre som også skal leveres inn til samme tid. Vel uansett, vi snakkes senere nå skal jeg være flink student å arbeide litt med pensum og forberedelser til morgendagens neste forelesning. Vi snakkes senere, dere ☺☺

HVORDAN HAR DAGEN DIN VÆRT? HVA SKAL DU I KVELD? 

4 kommentarer

4 thoughts on “MANDAG = NY UKE!

  1. I dag fant jeg ut at jeg heller ville være hjemme enn å gå på forelesning, av og til fungerer det bedre å lese selv. Så har hatt en relativt rolig dag hjemme, litt godt 🙂
    Liker almanakken din, jeg skriver opp ting på akkurat samme måte med forskellige farger og greier haha 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *