LONDON RETRO

Categories ANBEFALING

// sponset produkt

For noen dager siden mottok jeg disse London Retro Euston Sort tilsendt fra sunglassesshop. Disse brillene mener jeg er perfekte til både mann og kvinne, som liker denne stilen av solbriller. Med solbrillene følger et etui som jeg mener er søtt og vintage ❤ ❤ 

Prisklassen på solbrillene ligger mellom 500-1100 kr, og har god kvalitet. På nettsiden til Sunglassesshop står det “London Retro Euston fanger looken til aviatoren på 60-tallet. Den er lettere å bruke enn den tradisjonelle aviatoren, og Euston er et enkelt valg for hverdagen UV400 glass”. Noe som jeg mener at passer både med kvaliteten og beskrivelsen på disse solbrillene, og de er fine! Dette er forresten bare et av mange par fra London Retro serien, og vis du ønsker å se flere fra samme serie så finner du dem her

Selv om solbrillene er sponset av sunglassesshop så er dette min 100% egne meninger, og jeg syns de er stilige – gleder meg til å bruke disse mye fremover, selvfølgelig kommer jeg til å bruke disse selv om kanskje solen ikke skinner gjennom vinduet. 

  

HVA SYNS DERE OM SOLBRILLENE? 

8 kommentarer

8 thoughts on “LONDON RETRO

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *