FORBLIR DET VIKTIGSTE FOR MEG!

Categories HVERDAG

God mandagskveld! Hvordan har dere det? Jeg har full kalender fra morgen til kveld spesielt mandager og tirsdager hvor jeg også hovedsakelig er på skolen fra 09:15-15:00. Har også for det meste studiedager onsdag til fredag, hvor onsdager og torsdager kan bli brukt til undervisning på skolen om det er nødvendig. Jeg trenger vel egentlig ikke å skrive enda flere ganger om hvor viktig dette skoleåret er for meg og at jeg gjennomfører og leverer.  Det viktigste for meg gjennom dette er at jeg har en fin gjeng som støtter meg gjennom dette og gir meg en dytt i ryggen om jeg skulle miste motivasjon. Og det er og forblir det viktigste for meg.

I morgen venter en ny og spennende skoledag på meg, og den er like innholdsrik som de andre. Det er praksisførebuendemøte og jeg skal få møte den personen som skal være min veileder og praksislærer gjennom dette året i barnehagen. Det blir spennende ❤ Så håper jeg at alle sammen har hatt en fantastisk mandag og at tirsdagen blir enda bedre enn forventet  Vi snakkes senere 

1 kommentar

1 thought on “FORBLIR DET VIKTIGSTE FOR MEG!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *