MÅL FOR SEPTEMBER

Categories HVERDAG

September er her, og planleggeren er allerede fylt opp med ulike gjøremål som skal gjennomføres denne måneden. Denne måneden er ikke lik de andre månedene, og dette er også den ene måneden som jeg vet jeg har mye å gjøre, hvis en ser bort fra skolearbeid. Denne måneden kommer til å skape minner og glede. Jeg vet selv at jeg må legge meg i hard jobbing for å få det jeg fortjener, spesielt når det gjelder skolegangen min. Jeg går selvfølgelig siste året på Høgskolen. Dette året er det viktigste.

MÅL FOR SEPTEMBER

  • Ha vertfall en kjærestekveld i uken sammen med kjæresten! Bare det å være sammen med kjæresten min gjør en kjærestekveld perfekt for meg. Men å se på film sammen slår heller ikke feil. 
  • Prøve å ha minst to treningsøkter i uken? Enten det blir en løpetur på tredemølla, en fjelltur eller styrketrening. Kanskje jeg selv må lage meg et treningsprogram, og dette er også noe både jeg å kjæresten kan gjøre sammen, ikke sant
  • Hyggestund sammen med familien. Alle sammen har mye å gjøre til forskjellige tidspunkt, så det er nesten bare med middagsbordet vi ser hverandre, enten er vi på skole eller jobb – så det å prøve å litt mer familiekos, vil ikke slå feil! 
  • Kjøpe meg en maxikjole, som jeg kan bruke i bryllupet til bestevenninnen min. 
  • Være en flink student – hvor jeg mener med dette er at jeg skal være forberedt til hver en eneste forelesning. Ikke gjør ting i siste liten, jobbe med lekser ved siden av og  få et skikkelig system på lesing og innleveringer. 
  • Ikke spise godteri mandag til torsdag hver eneste uke i hele september, både jeg og kjæresten min har et mål om at dette skal akkurat vi klare å gjennomføre sammen! 
  • Være en flink blogger! Oppdatere bloggen langs med, og ikke bli borte fra bloggen i lengre perioder. 

 

HAR DERE NOEN MÅL FOR SEPTEMBER ?

1 kommentar

1 thought on “MÅL FOR SEPTEMBER

  1. Det høres ut som gode mål 🙂 selv har jeg ikke satt noen spesielle nål, da seåtember er en månede med så mange gjøremål fra før for meg, jeg skal flytte, begynner på skole igjen og derfor blir det bare å komme inn i hverdagsrutinene som blir viktigst 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *