FØRSTE SKOLEDAG!

Categories HVERDAG

God tirsdag, fine leserne mine! Hvordan går det med dere? Idag var jo første skoledag. Noen av dere begynte forige uke hvis jeg har rett? Hvertfall så har jeg egentlig gledet meg skikkelig til skolestart. Det beste med skolestart fort meg er at jeg får treffe igjen vennegjengen min. Dette er siste året mitt å jeg går inn i et travelt år, mens forventninger og hard arbeid står øverst på listen min 

Det var veldig godt å se igjen både klassen og få møte de nye (gamle) lærerene mine. Så nå ser jeg for meg et super herlig skoleår der jeg skal jobbe hardt og gjøre mitt beste og være med herlige folk på skolen. Er det flere her som starter på skolen i dag? 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “FØRSTE SKOLEDAG!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *