PAGE 1 OF 2016

Categories HVERDAG

Da har vi kommet inn i et nytt år. Vi kommer til å gjøre ting som blir minner for livet. Vi har kommet inn i året 2016, og har fått en ny bok med blande ark foran oss, hva skal du starte å skrive i din bok, der du selv velger hva du ønsker å skrive om. La de 365 blanke sidene fylles opp med lykke og det som gleder deg i hverdagen.Et nytt år for mange betyr en ny begynnelse for mange. 2016 er for meg et år der det mye ugjorte prosjekter som skal ferdigstilles og gjennomføres, og jeg skal forme dette året akkurat slik som jeg vil. Jeg hadde ikke mye nedturer i 2015, men mest oppturer og minner for livet. Jeg skal glemme det negative som hendte i 2015 og legg det bak deg og ta nye sjanser i 2016. Jeg skal være meg selv, og gjøre det beste ut av det nye året. Og til dere mine lesere: dette året handler om deg og målene du setter deg som gjør planene dine til handling! 

 

I dag startet dagen ikke tidligere enn klokken 10:00, og vi har holdt det gåen siden hvor fjernsynet har vært et stort inventar i hjemmet denne dagen. Like rundt klokken 13.00 valgte vi å gå oss en tur liten tur på 5 km som viste seg å være så veldig lang. Det gjorde virkelig godt, og få luftet seg og få kickstarte det nye året med en slik tur gjorde meg virkelig ingenting, og det er jo ikke bare fordi jeg har et mål for dette året å det er å bevege meg mer enn i fjor, og det skal dokumenteres her eller Instagram.

Ha en fin dag videre, vi snakkes ♥

1 kommentar

1 thought on “PAGE 1 OF 2016

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *