BATTERIENE HAR ALDRI VÆRT FULLERE!

Categories HVERDAG

Endelig, mandag! Jeg er så klar for denne uka at jeg nesten bobler over av glede. Jeg har hatt en fantastisk sommer og en helt fantastisk ferie i Tyrkia,  så jeg kan trygt si at batteriene aldri har vært mer fulladet. Akkurat den effekten fikk også i fjor da jeg var på ferie sammen med familien, den følelsen av å senke skuldrene helt og bare slappe av. Jeg vil også si at det var så utrolig deilig at jeg helst gjerne kunne vært der i alle fall noen uker til, selv om det sikkert hadde vært like vanskelig å reise fra paradiset da som nå. Men så er det også like deilig å komme tilbake til normale rutiner og hverdagen igjen, også oppdatere bloggen masse. 

 
 

HVORDAN HAR DIN FERIE VÆRT OG HVA HAR DU GJORT PÅ I DAG? 

1 kommentar

1 thought on “BATTERIENE HAR ALDRI VÆRT FULLERE!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *