“DEN MEST UTÅLMODIGE JEG KJENNER”

Categories SPØRSMÅL

Hva syns du om at hun er blogger?
Jeg er blogger selv, så hva er egentlig mening at jeg skal svare her? Blogging er bra greier, det! 

Hva er hennes tre beste egenskaper?

  1. Hun er veldig flink med barn.
  2. Hun tror godt om alle, også de som ikke fortjener det.
  3. Hun er ryddig (til tider …)

Hva er hennes tre verste egenskaper?

  1. Hun er sinnsykt UTÅLMODIG, vil faktisk påstå at hun er den mest utålmodige personen jeg kjenner.  Jeg må for eksempel alltid skynde meg på badet hvis jeg er der før henne, men selv tar hun seg veeeeeeeldig god tid uansett om det er “lang kø”. 
  2. At hun alltid tar kontroll over situasjonen. Dette kan selvsagt være både positivt og negativt, men i enkelte situasjoner er det negativt. For noen uker siden da jeg hadde problemer med telefonen min og hun liksom skulle hjelpe å finne ut hva som var problemet. I stedet for å fortelle meg hva hun gjorde slik at jeg vet det til neste gan, så gjorde hun det selv og jeg bare ….. 
  3. Hun vil gjerne at ting skal gå fort. Når hun for eksempel tar bilde av meg til min egen blogg så knipser hun bare i vei uten å si et ord. Hvorfor ikke ta seg litt bedre tid, kanskje komme med noen tips til hvordan jeg kan stå og ta litt færre bilder som har større sjanse for å bli brukbare? 

 

Har dere noen felles interesser? 
Blogging , musikk og film. 

Hva er det flaueste med henne? 
At hun til tider kan oppføre seg litt barnslig …. 

Beste minne sammen? 
Hmm…. jeg fikk meg i hver fall en god later da hun måtte helle en bøtte med kaldt vann over hodet fordi hun fikk flest feil i “Sister Tag with a Twist” – videoen. Nei, jeg vet ikke, jeg. Vi har bodd sammen hele livet, så det sier seg kanskje selv at vi har funnet på mye sprøtt uten at jeg kan plukke ut en hendelse som er definitivt “best”.

Stoler du 100% på henne?
Yes!

Har hun forandret seg mye siden tenårene? 
Hun har blitt voksnere, som veldig mange naturligvis blir i løpet av tenårene. Også vil jeg si at hun har blitt mer utadvendt enn hun var før. 

Hvor tror du hun er om 10 år, og hvordan ser livet hennes ut? 
Da tror jeg hun er ferdig utdannet barnehagelærer og har fått seg en jobb hun trives i. Kanskje har hun også stiftet familie eller er i ferd med å gjøre det? Uansett så håper jeg at hun er lykkelig. 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *