OVNSBAKT ØRRET

Categories HVERDAG

Dette har til nå vært den perfekte søndag. Denne søndagen har jeg vel egentlig brukt til noe fornuftig, istedefor å bare ligge foran tv-skjermen og se på repriser av forskjellige serier på TV2 Bliss, selvom det heller ikke er feil i mine øyne. Men jeg har vel å merke gjort en stor forandring på denne søndagen og den blir værende som et stort minne, for jeg har faktisk laget middag til familien!

 

Dagens middag besto av ovnsbakt ørret, med brokkoli, gulerøtter, poteter og hjemmelaget hvit saus. Jeg har selvfølgelig fått litt hjelp av mamma under prosessen. Hun lærte meg forresten å lage den hvite sausen fra starten av, og om jeg ikke tar helt feil så lærte mamma den fra bestemor – så her går matoppskrifter i arv. Det gikk faktisk greit å lage middag til familien, og selv om jeg selvfølgelig syns det er bedre å lage noe jeg kan enn å lage noe jeg ikke kan. Akkurat nå sitter jeg å arbeider med bloggen.
Når selv broren min som er kokk syns maten var perfekt og jeg fikk tommel opp!  Ha en super søndag så lenge, vi snakkes dere

HVORDAN HAR DAGEN DIN VÆRT? 

12 kommentarer

12 thoughts on “OVNSBAKT ØRRET

  1. Så flink du er som har fått noe utav søndagen! Det har ikke jeg, hehe. Har ladet skikkelig opp til en ny arbeidsuke, så har gjort absolutt ingenting 🙂
    Så ut som en nydelig middag, du er flink 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *