FAKTA OM MEG!

Categories HVERDAG

Jeg skriver alltid en pakkeliste! Men det er sjeldent jeg følger den, enten så bytter jeg ofte, legger til ekstra eller fjerner ting jeg tror jeg ikke trenger (men som tilslutt vises til at jeg faktisk trengte det) Hadde det ikke vært for mamma hadde jeg sikkert glemt det mest viktigste som solkrem, pass og flybillett. 

Jeg elsker å reise med fly og vindusplassen er den perfekte for meg, så jeg gjør alt for å kunne sitte ved vinduet (i år har jeg tapt kampen mot søsteren min). Jeg elsker å sitte å kunne se ut vinduet for å se hvordan det ser ut og ta flere skybilder med kamera.

Jeg er livredd for insekter, enten det er edderkopper, fluer, veps eller humler.  Edderkopper er greit på avstand, men kommer de opp i sengen min er det hyl og skrik og du må ikke tro jeg ligger i sengen den natten! Fluer er greie når de er små for da er de litt søte, men de siste årene har de vært så enorme at jeg får frysninger av å se dem. 

Jeg er den mest utålmodige person i denne familien, men jeg slekter vel på pappa så det er kanskje ikke så rart? Hahah! Neida. 

 

Jeg er et JA-menneske! En ting jeg er veldig dårlig på er å si nei. Spesielt når det kommer til ting vis venner vil ha meg med ut på byen og jeg egentlig har planer om å være hjemme og slappe av til en ny skoleuke starter. For er alltid gøy med venner på byen. 

Jeg har alltid ville bli barnehagelærer eller arbeide med barn når jeg ble voksen. Det var iallefall målet mitt når jeg var liten og står fremdeles på målet og drømmen min om det! Starter siste året på bachelorgrad på barnehagelærer til høsten. 

Jeg har verdens beste kjæreste ❤ og han gjør meg så lykkelig, gjør meg til verdens heldigste jente ❤ han betyr så utrolig mye ❤

Jeg er den type person er dårlig på å legge meg om kvelden, men som angrer dagen etterpå – selvom jeg bare virkelig måtte se en episode til av Pretty Little Liars. Samvittigheten min slår kraftig inn om morgningen når jeg merker hvor trøtt jeg er. 

VAR DET NOE AV DETTE DU IKKE VISTE OM MEG?

1 kommentar

1 thought on “FAKTA OM MEG!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *