MAGIC MIKE XXL

Categories HVERDAG

Hvordan har dere hatt det de siste dagene? I går var en av de herligste dagene jeg kan huske, og det var bare fantastisk deilig! 
Dagen generelt var en av de beste dagene, tidlig på morgen dro jeg og søsteren min til Ålesund for jeg skulle på reperasjon med bilen min, så  har den endelig fått nye bremser og bremseklosser! Var også innom HM for å handle inn litt nytt til garderoben. Senere på kvelden var jeg på kino sammen med Karianne og Marte for å se Magic Mike XXL! Filmen var fantastisk og humoristisk. Jeg anbefaler filmen på det sterkeste for dem som ikke har sett den enda! Dette har vært en av de verdens beste dagen ut tvil.

HAR DERE SETT FILMEN? VIS IKKE – SKAL DU SE DEN?

2 kommentarer

2 thoughts on “MAGIC MIKE XXL

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *