HVORDAN BLE DERE KJENT?

Categories SPØRSMÅL

Henger dere mye sammen? 
Vi henger veldig mye sammen, spesielt på skolen. Er vi ikke sammen over helgen eller etter skolen, så snakker vi ofte på telefonen mellom 1-10 ganger i løpet av en dag. 

Hvordan ble dere kjent? 
Jeg ble kjent med henne ettersom vi begge startet å studere barnehagelærer utdanningen samme året. Men vi ble ikke skikkelig kjent før andre semester, da vi havnet på gruppe sammen og har vært mye sammen siden da. Og det er så kjekt at både hun og jeg går i samme klasse og har klart å bli ferdig med andre året også. 

Er hun ferdig med utdanningen sin?
Nei, det er hun ikke. Vi skal gå tredje året som er det siste året på denne utdanningen. Vi skal skrive blant annet bacheloroppgaven på 10 000 ord, som skal leveres inn til jul, samtidig som vi skal ha faget BLULSU, og vi skal til og med over jul gå samme valgfag.

  

Stoler du 100% på henne? 
Ja, det gjør jeg! Jeg kan prate med henne om alt som mellom A og Å. Det merker dere kanskje over hvor mye vi faktisk snakker med hverandre i løpet av dag enten det er på skolen, skype, facebook eller telefonen. 

Hva syns du om at hun er en blogger / og tar bloggen for lang tid?
Jeg syns ærlig at det er kjekt at hun er en blogger, og sett meg selv ned for å lese det hun legger ut av innlegg og videoer. Hun er alltid flink til å kunne prioritere både bloggen og vennene sine. Når jeg spør om vi skal finne på noe, så er det ALDRI et nei fra henne eller en unnskyldning som inneholder : I dag kan jeg ikke fordi jeg må blogge!

Hvem er hun?
Hun er ei jente med MASSE glede, sprudlendes og er aldri sur! Hun er veldig hjelpsom, står vennene hennes fast med noe på skolen eller som handler om skolen er hun veldig flink til å hjelpe til og vi er veldig flinke med å hjelpe hverandre også. Hun er rett og slett ei glad jente som en nesten  bli kjent med for å oppleve den sprudlende gladheten hennes. Jeg har ALDRI sett henne skikkelig sur. 

  

Har hun forandret seg mye siden tenårene? 
De årene som jeg har kjent henne så har hun ikke gjort det nei. Men jeg har sett bilder fra de tidene før jeg ble kjent med henne og hun har hatt sine endringer. Men det at en forandrer seg mye på utseende er ikke viktig. Det viktigste for meg er at GUNN er GUNN og at hun er seg selv! 

Deres beste minne sammen? 
Det må være alt det som har funnet på som ikke har noe med skole og gjøre, for det er mye av der tiden vår blir tilbragt. Men det må bli den ene gangen da jeg var på besøk hos henne en helg og vi var på fest ute på den øde plassen der hun bor (seriøst, hun bor virkelig øde – skjønner ikke hvorfor hun ikke bare flytter til Volda). Men det var veldig kjekt og oppleve fest på en liten plass som der hun bor. Men neste gang skal jeg vise henne hvordan vi fester på Nordfjordeid, for da skal hun komme hit på besøk. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *