KONKURRANSE : AVSLUTTET

Categories KONKURRANSE

Noen ganger føler jeg at jeg ikke viser dere hvor høyt jeg setter pris på mine lesere! Dere betyr virkelig alt for meg og bloggen, og det å se at dere er innom her selv de dagene jeg ikke blogger og samtidig som dere er inne når blogger! 

Det eneste dere trenger å gjøre er å skrive om akkurat ditt beste sommerminne, og hvorfor det var ditt aller beste sommerminne. Jeg velger ut en av dere til stikke av med en Vol 2. krølltang fra MAST! Jeg trekker vinneren når jeg ser at jeg har fått x antall fra dere i kommentarfeltet. Men jeg vil også at dere skal dele innlegget på Facebook, Twitter og andre sosiale medier. LYKKE TIL! 


Dere må også huske å skrive navn, mail adresse og din besvarelse på ditt beste sommerminne!

#konkurranse #vol2 #MAST #gunnnis

6 kommentarer

6 thoughts on “KONKURRANSE : AVSLUTTET

  1. beste ferieminne: kjørte til portugal og spania me familien å kjærsten i 2013, via sverige danmark tyskland belgia frankrike spania og tilslutt portugal. Tilbake tok vi me luxemburg også. Finaste ferien pga godt lag, masse nytt å sjå, og tilslutt supert vêr alle 4 vekene😍☀️

  2. Mitt beste sommer minne va i fjor. Vi hadde slektstreff på ei øy utanfor Bergen, grunnen til at ditte e en av mine beste sommer minne e fordi at nesten ingen i slekta mi bur nærme mej, alle bur i Bergen, Oslo .etc. Derfor va de veldi kjekt å være at me alle å sjå alle igjenn<3

  3. Mitt Beste sommerminne er at jeg endelig kan begynne på nytt med blanke ark, frem til nå har jeg bare hatt masse nedturer med at jeg mistet mammaen min :/ jeg har startet ny jobb og er veldig fornøyd.. selv om jeg ikke får dratt eller har dratt på ferie. så Jobben min er jeg veldig fornøyd med at jeg har å at jeg jobber på sommeren 🙂

  4. Mitt beste sommerminne, var da jeg var 21 år og reiste til Tyrkia med mine 3 gutter, helt alene. 🙂 Var så redd for at det skulle bli døds stress, men det ble det ikke.
    Det er den beste ferien jeg noen gang har hatt, de 3 barna mine var kjempe snille, vi lekte hele dagen, badet, var på stranden ja i det hele tatt 🙂
    De var rett og slett 3 engler hele uken… Så det er min aller beste sommer noen gang 🙂
    Hilsen Monica

  5. Mitt beste sommerminne må nok være tyrkiaturen i fjor sommer med kjæresten og hans familie. FØRSTE gang jeg var i syden med noen andre enn familien min, og selvfølgelig det å være med kjæresten er jo det aller beste når man er så forelsket. Samtidig som jeg hadde det beste selskapet jeg kunne få, var det i tillegg et nydelig hotell med all inklusive der mat og drikke var tilgjengelig nesten hele dagen. Det var 4 store bassenger ved hotellet, og ett innendørs hotell for de som ønsker det. Ved det ene bassenget var det sklier og sånn for de mindre, må innrømme at jeg selv måtte prøve en av skliene, haha! Det var også spa på hotellet, trenings rom, aktiviteter som golf, fotball, skuespill osv, disco og masse mer! Skal definitivt dra til dette hotellet igjen 🙂

  6. Mitt beste sommerminne var da vi dro til oslo for å besøke familien (vi bor i nord). vi hadde vært der en uke da jeg og lillesøsteren min fikk en overraskelse. mamma bestilte drosje, vi ante ikke hvor vi skulle.. etter en lang kjøretur parkerte vi fremfor en stor bygning. da vi kom inn dit sto det et stort skip å ventet på oss! skipet hadde basseng, resturant og lekeland ombord, var nesten som et cruiseskip.vi overnattet på skipet til danmark, der vi dro på tivoli! kommer alltid til å huske den sommeren! var en veldig koselig overraskelse.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *