SKAPPELGENSER FRA MAMMA

Categories HVERDAG

Blir nesten obligatorisk det her å blogge etter at jeg kommer hjem fra jobben. Det er selvfølgelig en stund siden jeg var ferdig på jobb nå, men siden det tar ca. 15 minutter å kjøre hjem så er det alltid godt med god musikk som spiller på spilleren i bilen ♥ ♥ ♥ Nå skal jeg snart finne sengen for å lande i drømmeland helt til jeg våkner i morgen! Kjenner jeg meg rett er jeg våken tidlig! Men det er jo alltid deilig å starte dagen tidlig for du får så mye mer ut av dagen enn når du blir liggende å sove til langt på dag!!!

Jeg bare elsker skappelgenseren som mamma har laget til meg, den er bare helt perfekt! 

HVORDAN HAR DERE DET I DAG FINE LESERE? HATT EN FIN DAG?

1 kommentar

1 thought on “SKAPPELGENSER FRA MAMMA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *