BARE MINERALS FAVORITTER

Categories ANBEFALING

Hei og god dag leserne mine ♥ 

BareMinerals er mitt favoritt produkt, og det har det vært siden jeg fikk påvist sminkeallergi. Jeg har testet mange ulike produkter før jeg satt meg fast på favoritt produktene mine fra BareMinerals og jeg blir alltid fornøyd. Jeg bruker ikke sminkekostene fra BareMinerals, men så mener jeg at de jeg bruker er like gode som de fra det merket, her har dere mine favoritt produkter og de produktene jeg bruker daglig, både til hverdag og til fest. Hvilke produkter bruker dere? BareMinerals? GloMinerals? ♥ ♥

  1. FOUNDATION BRUSH er min favoritt når det kommer til å sette foundation fra BareMinerals. Den gir et fantastisk resultat og jeg er fornøyd med dem. Noen ganger kan det hende at hårene som brukes på børsten ramler av og setter seg fast under påføring av foundation, men det er ikke ofte det skjer. 
  2. CONCEALER BRUSH bruker jeg for å legge concealer der jeg ønsker det. Jeg bruker concealer brush til påføring under øynene og andre steder i ansiktet. 
  3. EXPERT FACE BRUSHbruker jeg til å påføre solpudder. Det gir meg perfekt resultat og jeg elsker den. Den gjør at resultatet ser perfekt ut og jeg er fornøyd. 
  4. PRIME TIME jeg bruker denne før jeg påfører både concealer og foundation. Den hjelper meg veldig ettersom jeg har litt problemer med tørr hud.
  5. STROKE OF LIGHT EYE BRIGHTENER den lyser opp områdene rundt øynene. Dette er concealer jeg bruker og den hjelper meg med å fjerne mørke ringer, slik at jeg på dager står opp tidlig så kan jeg bruke den for å se enda mer våknere ut. 
  6. FOUNDATION ORGINAL den forbedrer hudens utseende og gir en feilfri, silkemyk look. Opplev den rene følelsen av silkemyke mineraler på huden din. Den kommer også med solfaktor 15. Den super dekkende foundationen skjuler blant annet : urenheter, kviser og arr. 
  7. FAUX TAN kan brukes i hele ansiktet og gir en vakker, sunn glød som varer hele dagen og ser 100 % naturlig ut. 

100 %  egne meninger om produktene

4 kommentarer

4 thoughts on “BARE MINERALS FAVORITTER

  1. Hørtes ut som gode produkter! Har ikke satt meg så veldig inn på disse produktene, men har hørt andre sier at de er bra! 🙂 Jeg bruker bare pudderfoundation fra glo minerals, ellers bare maskara fra loreal, når det kommer til koster så har jeg ikke funnet noen jeg liker ;p

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *